perjantai 28. joulukuuta 2007

Menee hermot..

Viime postauksen kanssa oli todella ongelmia.. joten nyt on koko hitsin blogi ihan sekaisin. Koittakaa kestää.. mä en.
Muokkauksen muokkaus.. Kuten äsken sanoin, viime postauksen kanssa oli jotain html-peräisiä ongelmia. Sen seurauksena sivupalkki putosi alas. Koko hemmetin blogi oli kuin tornadon jäljiltä. Nooh, sotkin lisää palauttamalla tilanteeseen, joka oli kun alkuun loin blogin. -kele.. (sori)
Mut ja blogin pelasti ainoastaan se, että olin joskus pohjanvaihtoa yrittäessäni tallentanut nykyisen systeemin.. melkein jo itkin, että sinne meni kävijälaskurit ja kaikki.. (noin kuvainnollisesti..siis itkin..). Ja kun tuokaan ei auttanut palauttamaan sivupalkkia paikalleen, ajattelin, että postauksen poisto voisi.. Muokkasin sitä vain vähän ja julkaisin uusiksi.. Blogi pelastettu ja sivupalkki palasi.
Mä olen äreä. Sanomattakin selvää. Mä tulen toimeen tietokoneiden kanssa, mutta html-ym koodit saa mut menettämään järkeni, kun en tajua niistä mitään. Älkää kysykö, miten sitten sain kaiken takasin.. En mä tiedä. Mä vaan tein. Ei se olisi voinut äsköistä pahemmaksi enää mennä. Iltapalakin on jo kylmää. Ketuttaa. Moi. (älkää välittäkö kirjoitusvirheistä.. en mäkään..aivan sama.., pääasia, et on edes blogi..)

Ei kommentteja: