lauantai 26. tammikuuta 2008

Pikapäivitystä

Blogini näkyi päivittyneen aamupäivällä.. syynä on tuo hienosäätö, jota tein.. Lisäsin valmistuneet 2008 työt sekä langankulutuksen..
Meni tää päivä ihan hujauksessa. Oltiin päivällä tyttöjen kanssa pulkkamäessä, kivaa oli kaikilla, jopa pienimmälläkin tytöllä, vaikka lunta lensi naamalle. :D Ulkoilun jälkeen tuli nälkä, joten käytiin syömässä.
Ehdin sentään hieman neuloa tuota kietaisupuseroani..tosin nyt vasta illalla. Mutta toinen etukappaleista on valmis, tuossa taas pikapikaa napattua kuvaa (etukappale on viskattu takakappaleen päälle). Enää siis toinen etupuoli sekä hihat. Kuka tulee kasaamaan mulle tuon.. mä en tykkää siitä ikinä, kun en ole ikinä tyytyväinen viimeistelyn ulkonäköön. Neuloa kyllä tykkään aina.. mutta se kokoon kursiminen..yöks..
Eipä mulla kai nyt muuta ole sydämellä.. Naurattaa vaan vieläkin, kun eskarilainen kyseli, että haluanko lisää vauvoja.. Totesin vain, että kyllä mulle neljä riittää.. Pohti sitten kovasti, että miksi vauvatoiveet toteutuu, mutta ei muut.. Mitähän mahtoi olla neidillä mielessä. Ekaluokkalainen ilmoitti topakasti ettei mene naimisiin, koska ei halua lapsia.. Tytöillä on jostain tullut käsitys, että kun menee naimisiin, saa lapsia. Loogista.. Näitä mä välillä naureskelen aina yksinäni..lasten aikana todellakaan ei voi. :D Öitä.

1 kommentti:

Pirjo-Riitta kirjoitti...

Juu, lasten suusta kuulee kyllä välillä niin hauskoja juttuja. Äsken sain makeat naurut eskarilaisen kommentista naisen elämän totuuksista.. mutta laitan siitä omaan blogiini, kunhan muistan..