lauantai 20. lokakuuta 2007

Siivousta..

eli käsityöt on olleet melkein kokonaan jäissä eilispäivästä lähtien. Illalla istuin saunan jälkeen hetkeksi sohvalle ja huikeat 2cm sain miehen myssyyn lisää. Sitä on siis mittanauhankin mukaan kasassa 4cm, wuhuu..! Tehtiin yläkerrassa siivous, se kun on tyttöjen valtakuntaa täysin, niin saavathan ne sen sotkuun ihan hetkessä. Ovat varmaan tulleet isäänsä, se on kanssa mestari. Siivosin nimittäin edellisviikolla ulkovarastoa, niin taas oli ilmaantunut tavaraa tyhjälle paikalle. Meillä on muutenkin miehen kanssa niin eri tapa siivota; mä siivoan perusteellisesti kerralla, se vaan siirtää tavaraa seuraavaan paikkaan.. :O Vähän siis sellainen tyyli, että matonreuna ylös ja roskat sinne..jos ymmärrätte..
No, yritän nyt seuraavaksi jatkaa myssyä.. Mulle vaan on luvasssa yläkerrassa joku esitys ja tarjolla on leikkiruokaa ja kahvia..jippii! Mä olen ihan täpinöissäni, pääsee teatteriin ja vielä poistumatta kotoa! Pikkuneitikin meni nukkumaan, joten luulisi, että teatterin jälkeen on vielä aikaa tarttua puikkoihin.
Huomasin yhden puutteen tuon eilen palkatun apulaiseni kanssa.. Se ei osaa puhua! Mistä mä nyt tiedän, että onko se saanut saalista? Tietty jos ei ainuttakaan hiirtä vilahtele missään.. Mutta valitettavasti yön hiljaisuudessa makoillessani sängyssä..puhuin miehelle jotain..ja kesken kaiken kuulin aivan selvästi, että joku mennä vipeltää taas makkarin katon päällä..Huo-ka-us..! Taidankin pitää kissaa tauotta sisällä. Kai se sitten valpastuu, kun jää yksin hiljaisuuteen.. Toivotaan. Mutta nyt teatteriin. Niin ja ettei ihan kuvattomaksi jää postaus..tässä tän hetkiset työt:

Ei kommentteja: