tiistai 4. joulukuuta 2007

Fabel sukat valmiina Sonjalle!


Sonja-tyttösen sukat valmistuivat suhteellisen kivuttomasti. Lankana Fabel oli aivan ihanaa. Lankaa kului 35g, silmukoita 48 ja puikot 3. Koko on jotain 28-29. Apuna käytin neiti 4v:n jalkaa ja aavistuksen lisäsin siihen varaa. Lahjansaaja kun on syntynyt n. 1,5kk aiemmin kuin meidän neiti. Joten koko pitäisi suht ok. Nyt pitää miettiä isosisko Sannin sukat. Hmm..
Käytiin pikaisesti kerhon jälkeen paikallisen kaupan joulunavauksessa.. Paikalla oli tietty joulupukki sekä pari poroa. Neiti 4v pääsi joulupukin kanssa ruokkimaan leivänpaloilla molemmat porot, reippaasti menikin, vaikka joulupukki oli hetkeä ennen kertonut hieman totuuksia. Että mua nauratti.. lyhyesti sanoen joulupukki käski olla kiltti ja syödä lautasen tyhjäksi aina.. Mainitsi, että on joskus tainnut jäädä syömättä ruoka.. Juu, juuri menneellä viikolla jäi neidin keitto lautaselle.. tämä sai neidin piiloutumaan selkäni taakse, häpeissään.. Kyllä ihmetteli sitten kotona, että miten ihmeessä se pukki voi sen tietää. Niinpä..oisko tontuissa syy.
Mulla on ihan kamala väsy.. Piti käydä tänään tilaamassa kampaajaa, vihdoin. Sekin oli sitten poissa, palasi vasta 15.00.. ja mä kun olin ovella jotain yli 12.. Ääh, niin mun tuuria. Pitäs vissiin mennä kerrankin ajoissa nukkumaan. Harkinnassa on, että lähdenkö huomenna Porin suuntaan vihdoin viemään lahjat isälleni ja siskolleni.. Riippuu niin jaksamisesta ja säästä.. illaksi luvattiin kai sateita.. Kattellaan! Kiitos muuten kaikille kehuista.. unohtuu aina kiitellä, kun kiireellä istun koneen ääreen ja asiaa olisi.. :) Moro!

Ei kommentteja: