lauantai 5. tammikuuta 2008

Jättiläisen tumppua..

Otin työkseni tehdä miehelle hahtuvatumput, tietäen ja tuntien tämän *tyypin* eli kaikki katoaa, vaikka miten olis "mäkä-mäkä" ja "näitä et sitten hukkaa" -puheita useammastakin asiasta pitänyt.. Katoaa ne kumminkin kummasti. Kas kun ei ole vielä itseään kadottanut. No, joo.
Hahtuvaisista tulee maastonvihreät, sellaista ihanan vihreää Pirtin Kehräämön hahtuvaa, jota Tampereen messuilta tuli ostettua. Aika hyvin olen onnistunut messuostoksia tuhoamaan. :) Puhun nyt siis langoista. :D Ohjeena on Ullan hahtuvatumppujen ohje.
Anoppi sai huivinsa tänään, oli ihan tyytyväinen, tai sitten näytteli hyvin. Tuli samalla langat puheeksi, joita heilläkin on jossain jemmassa. Lupaili niitä minulle päin, että jos muistaa, voivat lankavarastot lisääntyä yllättävästi. En pane vastaan, jos kerran ovat ohuita villalankoja. Mielessäni kuvittelin jo ihania kirjoneuletumppuja.. :) Oon nimittäin selaillut nyt vuorostaan niitä. *huokaus*, mun to do lista on jo kilometrien pituinen.
Saisi nyt itsensä jälleen terveeksi, niin jaksaisi ihan erilailla tehdä kaikkea. Vaan ensi viikonlopuksi pitäisi järjestää ekaluokkalaisen 8 v. synttärit. Laiskana ajattelin, että saavat kaverit tulla sukulaisten kanssa samana päivänä. En jaksa kahtena viikonloppuna järjestää juhlia. Menee sitten kertaleipomisellakin. Jotain kivaa kuvaa marsipaanin päälle maalattavaksi pitäisi metsästää netistä. Olisiko Hello Kitty mitään?? :DDDD Vaan taitaa Bratzit olla kova sana tyttöjen kesken.. Mä en vaan osaa niitä maalata..
Jotta ei jäisi ihan kuvattomaksi koko postaus.. hmm.. Tää on niin ihana.. Hello Kittyn monet ilmeet..
Mä jatkan tuota tumppuani, että valmistuvat ennenku kevät koittaa.. (eka tumppu lähentelee jokusten senttien päästä kavennuksia..hurjaa..)

Ei kommentteja: