tiistai 29. tammikuuta 2008

Kiireinen päivä..


Oli taas kerhoa ja perhekahvilaa, joten päivä menee hujauksessa ohi. Kietaisupusero on edelleen osissa, yllätys.. Ainoastaan tuota vihreä-valko-systeemiäni tein jonkin verran. Oletetut hihan paikat sain tehtyä, toivottavasti oikein. Lapset möykkäsivät kaikki yhteen ääneen, kun yritin saada selvää miten tuo hihan kohta oikein tehdään.. Järki meinasi lähteä lopullisesti. Katotaan kuinka toimii tuo viritelmä, kun hihaa pitäs alkaa jatkamaan. Aika kippurassa on sitten tossa kuvassa, siksi se on vähän ihmeellisen näköinen.. pitänee venytellä valmiina.. On tainnut jäädä pingottaminen päälle. :D
Värit on ihanat yhdessä. Tajusin vaan yhden jutun.. Hihoista tulee valkoiset..hyvä minä. Olisi ehkä kannattanut katsoa kummalla värillä alkaa.. Nooh.. valkoinen taisi muutenkin olla in ja hot tänään, sillä tilasin eskarilaiselle luonnonvalkoisen talvitakin.. (todella kannattavaa..) oon koittanut etsiä sopivaa, mikään ei ole kelvannut mulle (huom! mulle). Nyt oli aikas edullisesti, alle 9e HenkkaMaukan nettikaupassa. Samalla tietty otin kaikkea muutakin, kun halvalla sai.. Esim sukkahousuja pienimmälle, muistaakseni 1,45e kappale.. Erittäin kannattavaa. Ja tarpeellisia.
Mä jo suunnittelen uusia neulomuksia, vaikka ei edellisetkään ole vielä edes valmiita.. uusimpaa Novitaa oon selaillut, josko sieltä jotain kolahtaisi.. Ne tietyt raitalangat puhuttelee lehden sivuilla..Katotaan kuinka hyvin niitä pystyn vielä välttelemään.. Turha taas sanoa, että edellisiäkin on laatikoissa. Parempi kun ei punnitse varastoaan.. punnitsen vain langankulutuksen.. :D
Mulla on nyt tajuton nälkä, pakko mennä nyt syömään. En tajua miksi, sillä en mä tehnyt muuta kuin puhuin Naperoiden jumppakerhon aikana ja kaksi pienintä naperoani jumppasi. Vein siis pikkuneidit jumppaamaan.. :) Kivaa oli.. Ulkona vaan taas keli uhkaavasti näyttää vetiseltä ja liukkaalta. Kiva ihmetellä aamulla tarvitaanko suksia ekaluokkalaisen matkaan vai ei.. näkee vasta aamulla sataako lunta vai vettä lisää.. Kurja talvi.

Ei kommentteja: