perjantai 1. helmikuuta 2008

Kiitos kehuista..

Laitoin puseron heti tänään päälle, sillä lähdin sitten kuitenkin asioille ja ostoksille. On erittäin ihana, lämmin eikä kiristä mistään. Kerrankin aivan loistavasti onnistunut tekele, ei valittamaista. Enkä tee sitten vyötä..äitikin oli sitä mieltä nähtyään puseron. Totesi, että vyö on vanhanaikaista.. Mitä lie sitten tarkoitti.. :D Itekin pidän puserosta just noin.
Pettymys oli Porin Euromarketissa kova; kaikki Mambot oli myyty hyllystä ihan sikahalvalla loppuun.. Mä en ala. Ostin sitten pettyneenä 4 kerää vaaleanpunasävyistä Kuuraa, 3e/kerä. Tytöille ajattelin.. En mä nyt oikein itselle osaa kuvitella sitä väriä.. Citymarketista tarttui matkaan 2 kerää vaaleanvihreää Teddyä, 3e/kerä. Prismassa oli jäänyt 3 kerää petrolinsävyistä Woolia ihan mua varten, 1,6e/kerä. Harmaa-musta Teddy Galaxi puhutteli mua kahden kerän verran, hintaa oli vain 2,85e/kerä. Siinäkö ne nyt oli.. hmm.. VapaaValinnasta löysin vielä ne puuttuvat 5,5 pyöröpuikot.. Ihanin löytö kyllä siellä kaupassa oli MansikkaMarja -body kuopukselle ja hintaakin vain 2e, tietty otin. :) Täytyy vaan todeta, että onneksi en liittynyt lankahamstereihin.. :D Jos näen ihanaa lankaa halvalla, niin otan.. Sisäinen Sulo Vilen herää??
Mulle ei ole vieläkään valjennut, että mitä teen seuraavaksi.. Mutta jos innostun voisin tehdä eskarilaisen toiselle kummitädille 30-vuotis lahjaksi jonkun huivin.. Samalla ahneuksissani mietin jos tekisin vihdoin äireenäireelle (siis äidinäidille) edes jonkun huivin valmiiksi asti. (Mulla siis on edelleen kesken mustasta Silviasta Minttumaari..syytän lankaa tästä..) Ihan siksi tälläiset tuli mieleeni, kun äitini on siellä suunnalla menossa käymään 2 viikon päästä. Onhan mulla tuota vironvillaa nyt reilusti.. tai reilusti ja reilusti, mutta löytyy siis jotain varastoista.. Ei sentään tilaamaan tarvitse ryhtyä, ihan heti.. kai??
Taidan poistua pohtimaan uusia neulomuksia.. silmät valahtaa kohta väkisin kiinni.. Huomennakin pitäisi kuitenkin jaksaa taas kaikkea.. Yhä haaveilen niistä itsetehdyistä laskiaispullista.. Vähän siivousta tiedossa (yllätys, se ei lopu ikinä..) sekä varmaan tuota miehen mummua pitäisi käydä tervehtimässä.. (osa lähisuvusta lomailee Intian lämmössä.. joten mummun luona olisi siksikin PAKKO käydä). Mihinkähän väliin mä ne käsityöt tungen.. Oon kuitenkin kärttyinen kuin mikäkin, jos en saa edes tilaisuutta hypistellä lankojani.. Onkohan sekin oire jostain vakavemmasta..addiktiosta..??

Ei kommentteja: