sunnuntai 10. helmikuuta 2008

Lapasia..

aloittelin. Koitan käyttää niihin tosiaan noita huiveihin käytettyjä vironvilloja. Kummallista vaan, että pari huivia tuntuivat valmistuvan hetkessä ja yhtä lapasta tahkoan ikuisuuden. Enpä kyllä ehtinytkään kuin hetken tänään istua aloillani, kudin kädessä.. joten mitä mä oikeastaan valitan.. :DDD Tälläistä sain aikaiseksi Minttumaarin -langan lopusta sekä valkoisesta Revontuleen käytetystä langasta:
Eskarilaisen käteen sovitin, valitti mulle, että pistelee.. Kokemuksesta tiedän, että on kuitenkin lämmin. Mulla on tosi ohuet kirjoneulelapaset (anopilta saatu), jotka ovat Virosta tuotu. Kädet ihan hikoaa niissä pakkasellakin.. Nekin ovat jo ihanasti käytössä pehmenneet. Alkuun tosiaan vähän pistelivät käsiä. Pian sen ominaisuuden kuitenkin unohti.
Mulla on varmaan joku ihme väsy-tauti. Nukuttaa taaskin niin vietävästi. Pakko varmaan mennä sänkyä kohti. Aamulla kuitenkin herätys viimeistään seiskalta.
Tovi sitten sain tytöt petiin.. oli taas se neljän neidin pesu-sessio.. aina yhtä hurjaa menoa. Kaksi ihmistä odotti hiusten pesua ja kuopus vaati mua ruokkimaan vellinsä. Tässä alkuvuodesta halusi nimenomaan juoda itse ja nyt taas pitää olla ehdottomasti äiti, isäkään ei kelvannut sylinsä kanssa. Neidin hampaiden pesuun meni 5 minuuttia, kun laittoi vaan kädet naaman eteen ja huusi EI. On päättänyt kehittää äitinsä hermoja entistä joustavimmiksi. Siinä sitten istuin ja odotin, että avaa vaan suunsa.. Avasihan se..tosiaan liki 5 minuuttia koeteltuaan mua. :D

1 kommentti:

Leena kirjoitti...

Auttaiskohan muuten villalapasten pistelyyn lanoliinikylpy? Musta ainakin tuntuu, että se pehmentää.

Meillä on vain yksi lapsi, mutta kyllä sekin osaa hermoja koetella välillä, kuulosti niin tutulta nuo teidän kuopuksen temput :D