perjantai 22. helmikuuta 2008

Rellana..

on sitten täynnä houkutuksia, hetki sitten kolahti taas tarjouksia täynnä ollut viesti sähköpostiin.. vaan nyt en sorru. Eilen nimittäin tuli postilaatikkoon edellinen tilaus.. Olin juuri lähdössä hakemaan tyttöjä kotiin vanhemmiltani, kun näin, että postitäti ajoikin laatikoille eikä tullutkaan sisälle.. Petyin tietty, kun ajattelin ettei langat tulleetkaan.. Yllätys oli ihana, kun avasin postilaatikon: päivän postin seassa oli pahvilaatikko (!), kaikki sulassa sovussa postilaatikossa ja hyvin mahtui.. Tälläsiä ihanuuksia tilasin:
Langat oli tosia ihania.. Sukkia tekisi kovasti mieli.. (sisäinen ääni muistuttaa kesken olevasta villapaidasta..) Lankojen lisäksi tilasin ton härvelin kirjoneuleita varten, pakko testata toimisiko se mulla, kun aina saan langat sotkuun.. aina. Mun kirjoneuleista ei paljoa kehtaa nurjaa puolta näyttää kellekään.. :D Ruusulle tuoksuva saippua oli taas yllärinä.. viimeksi oli Haribon nallekarkkeja pikkupussi. :D
Nyt on meidän 4v neiti miehen vanhemmilla lauantaiaamuun asti yökyläilemässä, eilen lähti. Hyvä, että ehdin kotiin edes ennenku anoppi ilmestyi hakemaan.. Kiirettä siis pitää.
Eilisen illan käytin uuden lahjani päivittämiseen ja tutkailuun.. Vanhempani ostivat synttärilahjaksi navigaattorin. Meillä ei mies ymmärrä mitään teknisistä laitteista, kuten tietokoneet ja digiboksit jne. Se vaan käyttää ja jos iskee paniikki ongelmien kanssa se huutaa mua apuun. Joten useampi tunti vierähti illalla navigaattorin kanssa (sehän on taas pois neulonnasta, joten vähän harmitti..). Kai mä olen jotenkin jo tutustunut sen kanssa, että tullaan toimeen.. Kai se tästä.
Villapaitaa olen jatkanut parikymmentä kerrosta; etukappale puolivälissä.. Joten on varmaan viisasta mennä jatkamaan, että valmistuukin joskus. On niin paljon taas toteutettavia sen jälkeen, että jos sillä innolla saisi jatkettua paitaa pikapikaa valmiiksi. Kattellaan.. :D

Ei kommentteja: