keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Ketuttaa..

nimittäin se Mambo-putkilo.. Kiitos Seijap, kävin Novitan neulomossa lukemassa sen keskustelun, tosiaan liian vähän silmukoita ja liian pienet puikot mulle, jos tekisin ohjeen mukaan. Aloitin sitten uusiksi ja laitoin 20 silmukkaa lisää ja puikot 8. Sittenhän eteen tulee toinen ongelma.. 2 kerää lankaa ei taatusti riitä.
Nyt olen neulonut kerällisen, kasassa on jotain 20 cm neuletta. Yhden kerän takia en kyllä viitsi alkaa Novitalta tilaamaan, sen nyt tietää miten siinä käy, kun tilaus alkaa paisua.. :DDD Joten elättelen toiveita, että löydän tänään Porin suunnalta tuota herneenvihreää Mamboa. Jos en löydä.. yksi mahdollisuus on tehdä eri värillä raita väliin.. (varastossa on melko lailla täysi kerä sitä tummemman vihreää Mamboa..) Nyt pelkkä ajatuskin raidasta ärsyttää ja vaikuttaa tyhmältä idealta. Mutta jos asennoidun tekemään raidan, löytyy herneenvihreä kerä jostain kaupasta.. Eikö olekin hyvä logiikka.. :D
Onneksi aamu jo valkeni auringon paisteella.. en olisi jaksanut enää sellaista jääkaappikylmää ilmaa ja sadetta. Joten tästä on otettava kaikki irti. Kaksi isointa tyttöä lähtee vanhemmilleni, joksikin aikaa.. Tulee rauhallista.. vaikka kotiin jääkin kaksi vilperiä.. :)
Mä taidan nyt mennä pakkaileen tyttöjen laukkuja ja miettimään päiväruokaa.. Katsellaan, kuinka mun sitten kaupoilla käy.. :) Ja kiitokset huivikehuista.. niitä oli taas sadellut.. Oon itsekin ehkä hivenen tyytyväisempi tähän kakkoseen, värit tuli tosi nätisti reunaan.. Mutta nyt moi!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ja ainahan voit täältä kysellä, löytyykö keneltäkään... Minäkin olisin sitten loppujen lopuksi saanut sopivaa Samosta, mutta olin jo ratkaissut asian muuten.