keskiviikko 29. lokakuuta 2008

Ärsytyksiä..

Kiitos vaan Heli antamastasi nimityksestä.. Tuntuu tosiaan siltä, että puikoilta poukkoilee vain Kittyjä! :)

Jotta koneen (= minun) tahti hieman hidastuisi, tulee postilaatikosta aina silloin tällöin postin seassa mukaan ärsytyksiä:

Tuo kirja tuli eilen postin mukana. Voi miten kivoja ideoita se on täynnä. Unelma-kerhon kirja on siis kyseessä. Mietinkin, että jos on aivan typerä ja tyhjänpäiväinen kirja, en tosiaankaan ota sitä. Kävikin päinvastoin. Unohtui neulomiset hetkeksi, kun jäin lukemaan kirjaa. Hyvä etten heti alkanut piirtämään vanerille kuvioita, että saan passittaa miehen verstaalleen laulattamaan sahaansa. :D

Ihan oikeasti, mulla on enemmän ideoita kuin ehdin toteuttamaan. Plääh. Puolet varmaan unohtuu, korvaantuu uusilla ja paremmilla ideoilla sekä muokkautuvat parempaan suuntaan.. Aika ei vain riitä niiden toteuttamiseen. Sellaista se on..


Jos kaikki menee putkeen (= ei tule esteitä tai sada lunta) sunnuntaina on edessä matka jälleen kerran Raision Ikeaan. Tällä kertaa ei ole muuta ostoslistalla kuin kangasta. Aion kulkea silmät sokeana kaikelle muulle (joopa joo..onnistuuko..?) Mä yritän olla vain makutuomarina ja kantoapuna. :D


Mustatkin Hello Kitty -lapaset ovat hyvällä mallilla:



Jospa siis pistäisin hösseliksi ja neulon toisenkin lapasen loppuun ja alan kirjailemaan Kittyjä.. Muuten se ei valmistu! :D Palailaan siis asiaan, kun sitä taas tulee..


Ai niin.. Olin saanut toistamiseen tämän:
Kiitokset Villakerälle tästä! Nyt se on moi!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mullakin on ihan hirveästi ideoita, mutta se aika...

Anonyymi kirjoitti...

Olipas kiva lukea että tuossa joulukirjassa on paljon hyviä ideoita, sillä minulle oon kanssa tulossa unelmalta tuo kirja. Olen sen verran jouluihminen että kaikki jouluaiheiset kirjat pitää hamstrata, varsinkin jos niissä on käsityövinkkejä.
Jään innolla odottelemaan kirjaa.