tiistai 15. tammikuuta 2008

Aivan ihana neule bongattu..

Ravelrystä. Kello tikitti yli puolen yön, kun lueskelin ohjetta neuleeseen. Tahtoo tuollaisen. En tiedä teenkö sen kuopukselle vai neiti 4 v:lle. Ainoa mikä nyt hämää.. on se, että löytyykö lankaa jo mun varastosta, vai pitääkö ostaa. Mielelläni tahtoisin käyttää jo olemassa olevia lankoja.. Ohjeenkin olen jo muutamaan kertaan lueskellut ja epäselvimmän kohdan itselleni selvittänyt. Äsken vielä tulostinkin sen :D
Hahtuvatumput on valmiit. *tuuletusta* Ennen puolta yötä lopetti pesukone huovuttamisen.. Jätin ihan oman onnensa nojaan pesukoneen huovuttamaan, ihan aikasemman kokemuksen perusteella ja hyvät tuli. Jotain mä niihin vielä värkkään ja sitten esittelen teille. Huomenna ajattelin jättää postiin tumppupaketin, kun on pakollista ajoa..
Nyt kuopus unille ja mä pääsen toteuttamaan taas itseäni. M-O-I !!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ja minä haluan tuollaisen itselleni, nam! Blogissani on menossa hurja lankojen ale, vink, vink...