torstai 10. tammikuuta 2008

Synttärisuunnitelmia..

Sunnuntaina sitten juhlitaan ekaluokkalaisen 8v. päiviä. Oikea syntymäpäivä on jo perjantaina 11.1. Meidän Millenium-vauva. Laskettu aika oli 28.12.. meni *vähän* yli, :D Ei ollut aikanaan vuoden eka. Nyt se on jo noin iso..huh. Kovasti olen vaivannut päätäni eilen, että mitä tarjottavaksi. Sukulaisten lisäksi tulevat 8 koulukaveria (kääk sitä menoa ja meteliä). Oon sitten käyttänyt taas kerran Hellapoliisin hyviä ohjeita apuna, katsotaan mikä on lopputulos. Mutta aiemman kokemuksen perusteella voin sanoa, että niillä ohjeilla ei voi epäonnistua. Idioottivarmoja! Kuopuksen ristiäisiin tein itse kakut, vaikka anoppi koitti tyrkyttää leipomoa.. Kerrankin sain pidettyä pääni eikä mua käännytetty.
Mutta sitten taas käsitöiden pariin. Ei tarvinnut kauaa miettiä mikä käsityö ajaa itsensä muiden ohi mun listalla. Ystäväni tytön synttärilahja. Mikäs sen helpompaa kuin hahtuvalapaset. Mulla on vielä yksi kiekko messuilta jäljellä, sellaista lilahtavaa pinkkiä. Joten sitä työn alle, kunhan on tän päivän asiat hoidettu. Eli ruokaostoksille vaan, synttäreitä ajatellen. Kurjaa vaan, jos todella alkaa sataa vettä. Vartin verran satoi aamusella ihanan isoja hiutaleita.. loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin sitten.
Koira oli eilen lievästi *outo*. Tuli mun viereen tähän tietokoneelle ja vartioi mua. Sillä oli jotain asiaa selvästi, mutta en tajunnut. Epäilen, että herkkukasa kaapissa kutkutti mielessä.. On sitten vähän kuin tuo isäntäkin.. Ensin annetaan mulle huomiota, jotta voidaan alkaa esittää omia pyyntöjä. Ovelaa. Toimii aikansa, kunnes huomaan, että mua on *jymäytetty*.
Koitan tässä vielä psyykata itseäni etten mene lähellekään lankahyllyjä kaupassa. Kotona on tarpeeksi. Hoen siis päässäni: Tänään ei osteta lankaa, tänään ei osteta lankaa.. Katotaan kuinka hyvin toimii ja millä verukkeella kärrystä saattaa löytyä kerä poikineen.. :D

Ei kommentteja: