keskiviikko 27. helmikuuta 2008

Kantapää on selätetty..

Joten tämän jälkeen voin myös noilla paremmilla langoilla uskaltaa yrittää tehdä tiimalasikantapään.. Kylläpä tätä tuli tahkottuakin, huh. Neiti ei suostunut poseeraamaan sukan kanssa.. Ehkä houkuttimet oli vähän heikot.. (en älynnyt tarjota mitään palkaksi..) Nooh, toisella kertaa. En ihan saanut toista sukkaa pääteltyä, resoria vielä pari kerrosta.. Mutta tässä kuvaa edes siitä ensimmäisestä.
Alemmassa kuvassa väri hieman oikeampi. Ylempi kuva on surkea yritys (ilman salamaa..) näyttää lähempää kantapään ulkonäköä.. Nyt toisen sukan kanssa olin fiksumpi, kun piti ruveta kantapään jälkeen jatkamaan 2. puikon silmukoista. Mun on pakko ottaa se langankierto siitä väliltä ja neuloa se 2. puikon ekan silmukan kanssa yhteen, niin ei jää siihenkään reikää, fiksu minä.. Ekan sukan toisella puolella on rumahko reikä ja se kyllä vaivasi mua.. ja vaivaa vähän vieläkin, että miksen korjannut.. Hyvä kysymys.. Se perfektionisti huuteli toiselta olkapäältä.. mutta se toinen ääni voitti.. sanomalla, että olkoon tämä harjoituskappale.. Niinpä niin..
Pitäs mennä ajoissa nukkumaan.. Kuvittelin ihan lähteväni aamulla jo Poriin, kun isommat ovat koulussa.. Prismassa oli sitä Novitan Kolibria halvalla.. (täytyy edes käydä hiplaamassa, vaikken ostaisikaan..) ja lisäksi Villannen ylläri ei täysin toteutunut lähikaupan antimista, joten.. Kyllä mä sen postiin saan.. viimeistään ensi viikon alussa.. Täytyy taas toteuttaa näitä visioitaan loppuun asti.. :)
Mutta sänky, sukka sekä suihku kutsuu.. joten huomiseen.. :)

Ei kommentteja: