torstai 3. heinäkuuta 2008

Kaksi karvaista kaverusta ja me tytöt..

Mies otti ja lähti aamulla isoveljiensä kanssa Alastarolle Nitro-kisoja kuolaamaan ja katselemaan.. Viis siitä.. mutta kun mä olen tyttöjen kanssa kotona.. Pontusta unohtamatta. Miehen vanhemmat lähtevät yöllä reissuun.. ja heidän Taavi -koirahan tuli meille hoitoon. Huokaus.. meno on toivotonta.. Vajaassa kahdessa tunnissa järki on jo lähtenyt multa.. koirilta tuskin ei. Niillä ei ole ikinä sitä ollutkaan.. Hetki sitten ravasin vuoron perään molempia pissattamassa.. Pontuksen piti haistella Taavin kulkema reitti.. Samalla huomasin, että on aika tarkka hajuaisti Pontuksella.. Tismalleen kulki Taavin reitin.. Hmm..
Miten ihmeessä olen edes hitusen järjissäni edes huomisaamuna.. En vaan tiedä.. Mulla oli kuvitelmat, että likat petiin ja sitten neulomaan loppuillaksi.. nyt kun oon vielä yksin tyttöjen kanssa.. ei oikein voi lähteä lenkille näiden kaistapäiden kanssa väsyttääkseni ne. Pakko varmaan pienentää käytössä olevaa reviiriä yöksi ja toivoa parasta.. että saadaan yö nukuttua. Kuskata myöskin molemmat tarpeillaan vielä puolilta öin, että saa edes aamulla hieman nukuttua. Osaksi päivää taidan laittaa tuonne koirahäkkiin syömään luitaan, joita ostin pakastimeen.. (huomenna varmaan sataa sitten kaatamalla..)
Katotaan saanko tumppujani valmiiksi vai kieputetaanko mut mun lankoihin näiden kahden toimesta ( varastivat äsken nimittäin yhteistuumin kerät, Pontus ruskean Veera-kerän ja Taavi vaaleanpunaista Huopasta - pieni työ saada ne ehjänä takaisin ) :

Pontus tuhosi remmin mun feikki-crocseista.. grrr.. tosin jo aiemmin tällä viikolla.. Jos sekin ois tapahtunut vielä tän illan aikana.. Katellaan kuinka mun käy.. säilynkö selväjärkisenä ja valmistuuko tumppuseni.. Moi!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Huh, sulla sitä vauhtia riittää!